Förmiddagen

Jag vet att jag är lite dålig på det här med att skriva vad jag gör och visa bilder. Tyvärr ligger kameran för ofta kvar hemma, men jag tänkte försöka bättra mig lite på den biten

Idag har jag och min vän Zero gått lunchpromenad i Folkparken. Jag tänkte att han är perfekt att fota och visa här i bloggen, men det var visst lite svårare än jag trodde. Zero gillar inte att stå still när han är ute, jo visst han står still men då har han rumpan mot mig och nosen långt ner i gräset. Det hjälper inte riktigt att ropa hans namn det finns för mycket roligt att lukta och titta på ute så jag är helt ointressant för honom då


Två försökt att få en bra bild på honom, han är en riktigt sötis. En väldigt envis men gosig Jack russel är vad han är


Folkparken i Norrköping är en vacker plats och i det här mulna trista vädret ett perfekt ställe att ta en promenad
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0