Matvanor

Jag är som Skalman, jag har en mat klocka inom mig och får jag inte mat då så blir jag lite lätt grinig, trött eller väldigt sugen på godis

Min dag brukar se ut såhär,
kl 6 - Frukost
kl 9 - Frukt
kl 11,30 - Lunch
kl 14,30 - Frukt
ca kl 18 - Smörgås eller något annat som omelett

Men nu när vi har haft semester har jag inte varit hungrig. Det finns iof en annan orsak till detta också utöver semester, när jag är orolig över något så blir jag helt enkelt inte hungrig. Men semestern med alla dess olika dagar har gjort att jag äter frukost vid 9 men sen kan det gå hela dagen utan att jag äter något. Idag blev det en smörgås på förmiddagen, men vissa dagar glömmer jag nästan att det kanske ska ner ett mål lagad mat i magen varje dag också. Nu står köttfärsåsen och makaronerna och puttrar på spisen, tja kl är ju bara 17,30 så lunchen är ju bara lite försenad ;)

Vardag igen om 2 dagar, åter till rutinerna då
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0