New watch

Vi har varit i Linköping nästan hela dagen, mysigt att bara strosa runt. På Biva skulle vi visst kolla på en bil till oss, jag hade visst inte förstått riktigt :) Men det trista var att när vi kom in där så stod det en såld skylt i runtan på den och vi hittade ingen annan som föll oss i smaken...

Men fy vilken tråkig shopping det är just nu, rea hyllor överallt men de gapar ganska tomt och jag är inte sugen på att handla mer sommar kläder. Jag undrar när ex Vagabond ska börja sälja höstskor i butik de finns ännu bara i webbshoppen? Den enda affär som fyllt på med massor med höst nytt är MQ, det finns mycket fint :) Jag provade ett par tights med "skinn" detaljer men när stl M är lite stor för mig undrar jag lite hur de är sydda?



Det blev ett fynd i alla fall! Jag har länge letat efter en enklare större klocka utan krusiduller. I ett skyltfönster såg jag denna med mörk grå urtavla, stålfärgat armband och inte en endaste liten krusidull. Dessutom var det 50% rabatt på den vilket resulterade i 749 kr
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad fin! Var köpte du den?

2009-08-10 @ 10:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0