Semestertider

I morgon är min första semesterdag! Eftersom jag jobbar mån-fre så räknas ju inte riktigt helgen eftersom jag ändå är ledig då. Imorgon börjar alltså det magiska som alla alltid pratar om, vad ska man göra på semestern, det måste vara en av de vanligaste frågorna i Sverige på sommaren

Jag vet inte, jag är inte så mycket för det där med att göra något hela tiden. Eftersom jag bara har 2 veckors semester så räcker vår resa till Malmö i 3 nätter både gott och väl. Jag är en hemma människa, jag älskar att bara vara hemma. Hemma hos oss och hemma hos våra föräldrar, jag gillar vardag helt enkelt. Om jag skulle ha något inbokat nu i 2 veckor så skulle jag nog få panik och bara känna mig stressad över alla måsten!

Imorgon är en tur till Linklping inbokad, vi ska till Ikea, titta på en bil på Biva (inte till oss) och sen ska vi in till Linköping centrum en sväng också. Sånt gillar jag däremot, dagsutflykter att åka iväg över dagen och bara strosa runt lite och kanske göra några fynd. Sen är jag väldigt sugen på att åka till Kolmårdens djurpark en dag också, det är 4 år sen jag var där sist. Gå runt och titta på djuren en hel dag och andas lite frisk luft

Sen stannar mina semesterplaner där - Och väldigt glad för det är jag! Vi kommer säkert hitta på mer roliga saker men jag vill inte känna att det finns en massa inbokade måsten, att bara göra något spontant mår jag mycket bättre av. Det är roligt :)

Så här kommer den Svenska sommar frågan - Vad har ni gjort/ska göra på er semester?
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Oh jag är med jättesugen på att se alla nyheter på Kolmården! Ni kommer säkert ha fullt upp, 2 veckor går snabbt att fylla =). Eller, jag pratar inte av erfarenhet direkt... =)

2009-08-02 @ 23:29:46
URL: http://annskiski.blogspot.com
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Flytta..så kul är jag denna sommar;)

Vad kul att du var med i min tävling med fina vinster från Boots No 7.

Måndag klockan 12.00 finns VINNAREN på min blogg.

Missa inte att kika in,kanske blir det just du?:-)



Kram

2009-08-03 @ 01:24:07
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: Camilla

Annica: Det kommer nog gå för fort

HannahSthlm/Johanna Törnqvist: Så roligt med nytt! Jag hoppass

2009-08-03 @ 08:26:39
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Helle

Jag har haft en veckas semester och är ni inne på den andra och sista. Har inte gjort så väldigt mycket utan tycker, precis som du, om att inte ha så mycket planerat. Härligt att bara vara hemma och bara vara :-)

Har även hunnit med shopping av en drömväska ;-)

2009-08-03 @ 09:35:10
URL: http://helle.blogg.se/
Postat av: Camilla

Helle: Visst är det skönt!

2009-08-03 @ 16:32:54
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0