Slappt

Vi har en slappar eftermiddag här hemma. Så skönt när allt praktiskt för veckan fixades igår, vi städade och tvättade så här hemma är allt fint och iordning. Senare ska vi faktiskt hämta upp lite McDonalds mat och hälsa på Christians mamma för att äta en sen lunch tillsammans. Finns inte direkt någon fantasi till matlagning idag så det ska bli gott. Mitt paket från Acne ska jag även hämta upp coh toppen ska provas, hoppas den är lika fin som på bilden för då blir den bra att ha till vardags och jobb


Jag har nämligen ett litet nytt löfte till mig själv. Jag ska koncentrera mig på att köpa vardagskläder och tänka mer på hur de kan matchas tillsammans. Ex inte köpa en blus som jag inte har något som passar till, helt onödigt. Det ska bli en bra basgarderob hemma hos mig i höst och förhoppningsvis så kommer jag hitta mer bra billiga kläder som jag gillar


Vad vill ni köpa till hösten?


Min lilla lista,
- En snygg och praktisk jacka i längre modell
- 2 par jeans, ett par i blå färg och ett par grå/svarta
- Svarta och grå byxor
- Blusar/skjortor (bra plagg att ha till jobbet)
- En v-ringad grå tröja eller en med lite vidare vanlig ringning
- Ett par platta bekväma skor
- En större väska i svart skinn
 


Kommentarer
Postat av: EMMA

Basplagg, lårhöga mockastövlar och en leopardpäls (fusk).

2009-08-14 @ 19:19:31
URL: http://luxe.webblogg.se/
Postat av: Camilla

EMMA: Ja lårhöga mockastövlar vill jag också ha

2009-08-15 @ 07:34:10
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0