Söndag

Nu har jag äntligen satt mig ner en stund, så fort förmiddagen har gått! Men vi sov ganska länge idag och sen har frukosten ätits och hela lägenheten har städats. Vi har också förberett alla räkningar som snart ska betalas, hur kul är det när bensin räkningen efter semestern kommer samtidigt som bilskatten och en hotellräkning??? Ja ja semester är ju semester och det blir alltid lite dyrare. Men det känns ändå lite som pengarna bara försvinner framför mina ögon. Får väl istället tänka på hur kul vi har för de pengarna, haha

Mer nyttigheter blir det nog inte idag och skönt är väl det! Vad ska man äta till lunch då? Igår tappade vi all inspriation och åt Max istället så idag ska det bli något hemlagat

Igår var det avslutningen av Augusti festen här i Norrköping. Vi var hemma hos en arbetskamrat till Christian och hade det trevligt, sen blev det ett öltält och Trägårn. Där hade de visst beach tema vilket slutade med att klackarna sjönk ner i sanden och det var sankorn i hela skorna. Vädret var toppen, inte en regndroppe och ganska varmt ute. Det blev nog liksom avslutningen på Sommaren 2009

Nu ska jag fortsätta läsa ikapp min favorit bloggar :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0