En riktig skoblogg

Snart så kan jag kalla mig skobloggerska, det blir visst flera inlägg om skor

Jag har en liten fortsättning att berätta om skorna från Scorett. Ni vet jag tyckte att de hade väldigt dålig service känsla. Igår skrev jag att skorna fortfarande var hela, idag är de trasiga igen. Nu på eftermiddagen har jag ringt dem, tjejen jag pratade med var hur trevlig som helst. Hon tycker att eftersom de redan försökt laga dem en gång och det bara höll ett par dagar så ska jag komma in med dem så tar de tillbaka dem. Jag blev glad när jag pratade med henne, hon var trevlig, hjälpsam och lyssnade på mig. Vi bestämde att imorgon ska jag komma tillbaka med dem

Jag hoppas verkligen inte behöva uppleva något liknande igen, budskapet som oftast stämmer är "Kunden har alltid rätt". Kläder/skor mm ska hålla för normalt slitage under en kortare period utan att gå sönder. Sen håller jag helt med om att butiken självklart ska få en chans att laga varan. Men allt handlar alltid om attityd, bemötande och service

Att vara trevlig kommer man alltid långt med!
  


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej!

Undrar om det är samma skor som jag har... Innersulan i mina stövletter från Scorett lossnade oerhört snabbt. Gick tillbaka och fick inte det bästa bemötandet, efter mycket om och men lämnade de in dem till skomakaren. 2 veckor (!) senare var de klara. Då hade skomakaren lyckats hälla lim på själva sulan...grr. Personalen var sura och tyckte att jag skulle lägga en ny sula ovanpå. Det ville jag inte eftersom skorna var alldeles lagom innan.

Jag fick ett par nya skor med ett pust från personalen.

Det tog inte lång tid innan innersulan började lossna igen. Nu orkar jag inte gå tillbaka.



Håller med dig. Betalar jag 1099 kr så begär jag att skon ska vara i sitt ursprungliga skick en längre tid.



Frida

2009-12-12 @ 10:55:19
Postat av: Camilla

Frida: Gå tillbaka!! Mitt enda råd helt enkelt är att stå på dig. Skor ska hålla för normalt slitage och inte gå sönder

2009-12-12 @ 18:55:57
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0