Good Morning

Det är så mörkt och trist ute - Inte för att jag egentligen gillar snö, men just nu skulle det sitta bra med lite så det blir aningens ljusare. Det är mörkt på morgonen när jag går till jobbet och mörkt när jag går hem, räddningen heter lunchpromenad. Lite luft och dagsljus mitt på dagen gör faktiskt susen och jag orkar eftermiddagen bättre. Mer lunchpromenader! Sen har jag också tur för mitt jobb är i en skola från 1800-talet (jag är inte lärare utan inköpare), lokalerna är renoverade bara för ett par år sen. Det är ljust och härligt med stora fönster så vi får faktiskt in dagsljuset också

Vi har börjat spana efter vårens resa, det blir nog 1 vecka i slutet av april eller början av maj. Egypten 3:e gången gillt för oss. Egypten då är som den högsommar vi aldrig får här hemma fast billigare än Kanarieöarna. Nu ska vi bara lyckas välja ort och hotell, lite kräsna (läs mycket). I våras bodde vi på ett riktigt bra hotell, 5 stjärnor men 8500 kr för en vecka med bara frukost känns lite dyrt. Vi valde det hotellet eftersom jag fyllde 30, i vår fyller ingen jämt. Men det finns mycket att välja på så snart så

Någon av er som varit i Egypten, Sharm el Sheik framförallt som kan berätta och tipsa om både bra hotell och de som ska undvikas?


                               Bild lånad från Apollo
 

Kommentarer
Postat av: fashionaggan

fråga kerstin och conny, det var väl där dom var nu?

2009-12-08 @ 13:25:27
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan
Postat av: Anette

Så härligt att få resa iväg. Försöker för fullt att övertala M men det går sådär...

2009-12-09 @ 22:22:27
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0