Jobb & Skönhet

Denna onsdag väntar en blandning mellan jobb och skönhet. Framförallt jobb då eftersom jag faktiskt jobbar heltid :) Skönheten består av att jag har en tid hos Eglina på Salong Skvallertorget på lunchen, här ska fixas och grejas, mina naglar är lite lite långa jag slinter lite på tangentbordet. Efter jobbet har jag en tid hos Frida på Hårboden i Söderköping, passar perfekt med en kvällstid så jag hinner jobba klart. Mitt extra hår ska fästas om och nu är tiden som brunett över (igen), det ska bli blonda slingor

Jag har ju kommit på att jag har lite lite bilder i mina inlägg! Så idag tänkte jag visa vad jag åt till frukost, men jag glömde såklart att ta en bild. Det är det som är mitt problem jag glömmer. Men det går att ta kort på en uppäten frukost också. Idag blev det, Jordgubb/Vanilj/Lakrits yougurt och Proviva Päron. Inte alls sockerbomb till frukost, inte alls :)
 

 

Kommentarer
Postat av: Käthe

Låter härligt. Jag glömmer också att ta bilder, särskilt, irriterande när jag kommer på det efteråt.

2009-12-02 @ 09:57:03
URL: http://www.amelia.se/kathe
Postat av: Anette

Låter härligt att bli ompysslad, njut!

2009-12-02 @ 11:22:57
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0