Minneskort

God Morgon!

Nu är ju inte det här någon jätte panik hemma hos oss, men minneskortet till lilla kameran fungerar inte i mini datorn. Tyvärr är det en kombination jag ofta använder... Däremot fungerar minneskortet i lilla kameran i den vanliga datorn, minneskortet från den stora kameran fungerar både i mini datorn och den vanliga. Mycket märkligt! Dessutom är det så att när jag använder lilla kamerans minneskort i minidatorn så får jag upp alla gamla bilder på kortet bara inte de nya

Idag blev det lite lyxig frukost, smörgåsar med bieost och den nya smaken på Proviva till det. Jag har inte bestämt mig vad jag tycker, först var den äcklig, sen ok och när glaset var tomt så saknade jag smaken. Jag kanske gillar den? Ska nog smaka lite till, jag måste ha något att svälja ner mina vitaminer med


      Bild lånad från Proviva
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0