Så glad jag blev

Jag hade bokat in en sminkning på Make Up Store i November, tyvärr blev de som jobbar där sjuka och jag var lite stressad så den blev inställd. Sen har så mycket annat hänt så jag har inte funderat på det där presentkortet... Idag när jag tittar på det har så har det gått ut :( Jag blev ledsen och besviken på mig själv som inte hade hållt koll på det...

Tänkte ändå att jag skulle gå in på Make Up Store idag när jag var på stan och bara fråga om det fanns någon chans att skjuta upp "sista dagen". Det gick jätte bra sa tjejen bara jag bokade en ny sminkning i början av nästa år, den är bokad och jag ska dit i början av Januari och bli lite ompysslad

Stort tack! Jag blev verkligen glad
   

Kommentarer
Postat av: Anette

Åh så bra! Skönt att det löste sig, det är sån service man vill ha från butiker :)

2009-12-22 @ 22:36:07
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: sandra

Åh vilken tur !!! Jag skulle oxå behöva gå på en sån där rådgivning . . . . . är helt usel på att sminka mig lite festligt.

2009-12-25 @ 19:25:09
URL: http://sandrasfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0