Fredag

Trevlig med fredag - Inte så trevligt att jag har hosta och ont i huvudet! Jag vill inte bli sjuk, men frågan är om det inte redan är på gång :( Det är väl tur att det är helg så kanske jag är lite piggare till på måndag

Igår blev det ingen mer tid vid datorn, dels var jag lite trött i huvudet och sen var vi på två födelsedagskalas. Först 5 års kalas där det bjöds på varm smörgåstårta, smaskens! Sen till Christians föräldrar för att fira hans bror, bullar och tårta åt vi där. Nu när jag vaknade på morgonen så var jag inte ens hungrig. Jag är inte van att äta så mycket så sent, brukar bara bli en smörgås efter jobbet

Vad ska ni göra idag?
 

Kommentarer
Postat av: Anette

Ska strax till optikern. Sen hem en sväng o jobbar sen ett tråkigt pass: 15-22...

Hoppas du får må ok idag även om du håller på att bli sjuk :(

KRAM

2009-02-13 @ 09:12:13
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Emma Andersson

Åh gud, jag ÄLSKAR varm smörgåstårta, så gott! :) Det får nog fasen bli det och en flaska rödtjut imorrn till middag. Mmm.

2009-02-13 @ 10:23:13
URL: http://emmaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0