God morgon!

Jag dricker kaffe och tycker det är gott - Brukar vara ett tecken på att jag börjar bli frisk. Alltid när jag är sjuk så smakar kaffe skit, sådär riktigt äckligt

Men min huvudvärk vill inte släppa, jag äter Panodil hela dygnet runt... Nu är det i alla fall stopp på den rinnande näsan, Otrivin Comp fixade det fort inget mer rinnande. Varför ska Sverige ha rinnande näsor när det finns så enkla lösningar, alla ni med rinnade näsa ut och köp Otrivin Comp så slipper ni en helt sårig näsa och en massa äckliga pappersnässtukar



Idag är Christian ledig, men han får hitta på något själv jag är fortfarande för trött för att göra något annat än att förflytta mig mellan soffan och sängen. Jag ska snart krypa ner och lyssna på det som är kvar av Henning Mankells "Kinesen", lite sådär bra men nu vill jag ju veta hur det slutar

Men imoron får det vara slut på detta, jag struntar nog i om jag inte mår tiptop jag ska till jobbet. Jag har flera papper att skicka in, det ligger en ansökan om Amex kort på mitt skrivbord som jag inte fyllt i, jag måste försöka få ordning på alla papper som krävs för att få komma in på ett kärnkraftverk. Jag måste göra en läkarundersökning, drogtest och sen ska Säpo kolla upp mig också. Det känns ändå bra att det är så många kontroller, det är radioaktiva saker därinne och det är väl bra att ingen som är allvarligt sjuk eller är en terrorist får komma in?!

En dagen fråga kanske - Vad tycker ni om kärnkraften, det nya beslutet att de får bygga nya reaktorer när de gamla har gjort sitt?
 

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Krya på dig! Om kärnkraften... det är en svår fråga, speciellt för oss som bor mitt i värsta Tjernobylträsket. Jag gillar det egentligen inte, med tanke på vad som händer om något går fel.

Kram!

2009-02-17 @ 09:37:57
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Camilla

C a m i l l a: Tack!

2009-02-17 @ 10:02:44
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0