God Morgon 2009!

Humör: Jag mår bara fint
Gjort: Vi kom hem innan 12 slaget och när det började smälla så kollade vi till kissarna, det gick ganska bra, Wilma har varit med förr, Skrållan såg lite orolig ut men sa inget. Jag vaknade nu för en halvtimme sen när Skrållan ville leka med mina fötter! Hon kryper under täcket och biter (hårt) i mina kittliga tår
Planer: Idag har jag nog inget planerat. Slö titta lite påTV. Nu ska vi fixa frukost, kaffe!
Ser på: En lampa tändes på datorn, vet inte vad den betyder...
Lyssnar på: Vänner
Läser: Några bloggar
Dricker: Inget än, igår drack jag bara Loka Citron, länge sen jag gjorde det och så gott det var
Äter: Snart frukost
Bästa: Det är nytt år, känns lite konstigt men det är bra. Det var trevligt igår, vi lagade fläskfilé och potatisgratäng till det en stor sallad och till efterrätt gjorde jag är päronpaj
Sämsta: Vet inte, inget tror jag
Barn: Nope! Träffade Herman igår, han pratade med mig i telefonen och sa att han varit snäll och undrade om han fick komma hem till oss och spela Wii, självklart :)
Väder: Idag är himlen blå och solen skiner, säkert ganska kallt

Hade ni en bra kväll igår?
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Absolut! En jättetrevlig kväll :)

2009-01-01 @ 10:42:10
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: C a m i l l a

Det lät som en mysig kväll! :) Vi hade en lugn och skön hemmakväll, andra året i rad jag jobbar nyårshelgen - så nästa gång får någon annan göra det. ;)

Kram och ha en fin dag - den första på 2009! =)

2009-01-01 @ 12:51:46
URL: http://www.camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: C a m i l l a

Det lät som en mysig kväll! :) Vi hade en lugn och skön hemmakväll, andra året i rad jag jobbar nyårshelgen - så nästa gång får någon annan göra det. ;)

Kram och ha en fin dag - den första på 2009! =)

2009-01-01 @ 12:51:53
URL: http://www.camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0