God Morgon

Trettondagen idag, min sista lediga dag. Kommer nog kännas lite konstigt imorn helst eftersom jag ska upp 05.30! Men på ett annat sätt ska det bli skönt att vardagen är tillbaka, jag gillar att jobba och känslan av att jag har åstakommit något under dagen 

Humör: Fint! Jag har sovit jätte bra inatt
Gjort: Vaknat och slagit på mini datorn
Planer: Idag kommer C's kompis som är golvläggare förbi och ska titta på golvet i köket. Vi ska även åka och kolla på en ny diskmaskin. ICA Maxi och veckohandling står också på schemat för idag
Ser på: Datorn och lite på en film på tv 3
Lyssnar på: Tv'n
Läser: Bloggar, alltid på morgonen när jag är ledig
Dricker: Snart starkt gott kaffe med mjölk
Äter: Snart så är det frukost
Bästa: Min långa ledighet som varat i 14 dagar fast jag har bara behövt ta ut komp för 4,5 dagar, perfekt med röda dagar som infaller på vardagar :)
Sämsta: Nej då
Barn: Nej
Väder: Snön ligger vit på marken solen skiner och det är kallt. Riktigt vinterväder

Hur ser er dag ut?
   

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

God morgon! Hoppas din sista lediga dag blir fin! Jag jobbar som vanligt jag... det har varit mycket jobb för mig denna jul/nyårshelg, men inom sjukvården är vi ju i tjänst alla dagar året runt.

Kram kram!

2009-01-06 @ 10:15:47
URL: http://www.camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Camilla

C a m i l l a: God Morgon! Tack :) Ja min syster jobbar inom vården och har jobbat en hel del under Jul & Nyår

2009-01-06 @ 11:18:40
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Att ha det gott

HOPPAS att du får en fin dag

2009-01-06 @ 13:13:11
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0