God Morgon

Aj aj vad jag har ont på konstiga ställen i kroppen, träningsvärk är väl en underbar känsla eller vad säger ni? Jag känner att jag tränat korsryggen riktgit ordentligt, fast det kände jag inte igår. Härligt att något hittar delar av min kropp som är svaga. Det just det som är så bra med vibrationsträning fick jag förklarat för mig igår, när jag styrketränar så använder min kropp ofta fel muskler för att de andra "inte vill", men med vibrationsträning kommer inga musker undan. Jag har en gammal skada och ett långt ärr på höften, där under har läkare förklarat för mig att de har kapat närver som inte kan växa ihop igen, därför anväder min kropp andra muskler istället. Men nu så :)

Idag väntar jobbet. Vi fick en kallelse igår, ett möte som ska vara varje dag kl 8-8.30 i ett par månader. Vi som i vanliga fall har flex och jag ibland börjar jobba kl 9, hur ska det det går?

Jag har precis gått från datorn en stund, Skrållan lyckades välta två ljushållare i glas. Särvor över halva vardagsrumsgolvet.... Ibland vill hon klättra högst upp på möbler, jag hade ställt ljusstakarna högt uppe på en hylla just för att hon inte skulle ha ner dem :(

Ha en bra dag - Vad ska ni göra?
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Bra jobbat! Det är skönt när det gör lite ont :) Då vet man att det ger resultat.



Usch för att kliva upp tidigt på morgonen och speciellt när man inte får välja själv. Jag är också van vid flex och utnyttjar den ofta :) Kvällsmänniska som jag är.

2009-01-15 @ 09:07:37
URL: http://tremil.blogg.se/
Postat av: C a m i l l a

2009-01-15 @ 10:14:21
URL: http://cA
Postat av: C a m i l l a

Lite lagom träningsvärk är ju bara skönt! :) Jag minns efter mitt första step-pass för ett par år sedan, då kunde jag inte gå för att jag hade så ont i vaderna. Fick äta Ipren flera gånger om dagen några dagar efteråt... sedan gick det bättre och jag stretchade mer noga. ;)

Kram och kämpa på nu! Själv längtar jag efter core & muscle med skivstång i morgon. =)))))

Saga har sovit som en prinsessa i natt och jag känner mig som en ny människa! Hoppas Skrållan också var lugn.

2009-01-15 @ 10:15:45
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Mill

Vibrationsträning låter härligt. Skönt när det känns efteråt, tycker jag!

2009-01-15 @ 20:00:08
URL: http://millssvada.blogspot.com
Postat av: Camilla

Annika: Ja jag håller med dig!

C a m i l l a: Hon är ganska lugn nu

Mill: Ja!

2009-01-15 @ 20:18:43
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0