Måndag morgon

Det blev bullar, kakor och tårtor hos mamma & pappa igår när vi firade min syster, mätt blev jag och gott var det :) Skrållan följde med oss, det är bra när hon är med, annars brukar hon fara runt och busa men nu fanns det ju två barn som busade med henne, de bäddade in henne i en filt när hon ville sova. När vi kom hem var hon helt slut, jag tänkte "Ha Skrållan nu fick du se hur jobbig du kan vara"

Humör: Jag har sovit gott det gör allt för mig!
Gjort: Ätit frukost, gett kissarna lite mat och suttit vid datorn en stund
Planer: Jobba, sen ska vi tvätta. Jag ska också prata med min chef om att jag vill ha 1 eller 2 dagar semester nästa vecka, jag uppdaterar under dagen med hur det gick. Tänk så skönt med semester mitt i veckan ;)
Lyssnar på: Rix
Läser: Mail, Bloggar, NT
Dricker: Ananas jouice
Äter: Vanlilj yougurt med Keso
Bästa: Det ska bli trevligt att åka på fest till Oskarshamn på onsdag
Sämsta: Måste vara det trista vädret
Barn: Nej, de träffade jag igår
Väder: Regn, moln och rusk
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0