Söndag morgon

Humör: Jag mår bara fint idag
Gjort: Sovit, vaknat och gett kissarna mat
Planer: På förmiddagen vet jag inte vad jag ska göra. Kanske blogga och städa lite. I ettermiddag ska vi till mamma och pappa för att fira Hermans 5 års dag, det ska bli smörgåstårta :)
Lyssnar på: TV'n, sågon serier på kanal 5 om en skola
Läser: Oh nu vet jag, idag ska jag läsa mer ur Svensk maffia
Dricker: Inget än
Äter: Snart frukost och jag har lite choklad att äta av
Bästa: Mysigt med morgon i sängen
Sämsta: Ska det vara något så är det imorgon allvaret börjar igen med 5 dagar
Barn: Idag ska jag träffa båda syskonbarnen, Herman - min systers son och Felicia - min brorsdotter (även Lisas dotter)
Väder: Lite mulet
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0