Dagen och lite nya ränder

Jag vet inte vad det är med vår kamera? Inte en enda bild som är tagen utan blixt blir bra, alla blir korniga och lite suddiga... Kanske dax att jag går och köper mig en Canon Powershot G10 nu?

Just nu är jag inne i en period då jag känner att tiden bara springer iväg. Jag jobbar hela dagarna, sen ska alltid något hemma fixas, idag handlade vi, i förrgår städade vi. Inom mig har jag också en stress över att tömma lägenheten i Stockholm eftersom de nya ägarna ska flytta in 1/8 och innan dess ska städfirman in och göra sitt också. Vi är liksom inte klara än. Vi har vetat om det här länge men kunde inget göra med lägenheten förrän mäklaren hade tagit bilder och haft visning. Nu har vi en lördag kvar då vi ska dit och göra allt som inte är färdigt än

Idag hade jag och J i l l 75 min lunch - Väldigt effektiva minuter! Först åt vi på jobbet och var sociala med våra jobbkompisar, sen gick vi hem till Jill och hämtade ett par skor, sen till stan och lämnade skorna och jag köpte en topp. Sen gick vi tillbaka till jobbet. Det är alltså från Resecentrum till Hamnbron till stan och sen Drottninggatan tillbaka mot Resecentrum. inte illa att hinna allt det på 75 min!

Jag tog en bild på toppen jag köpte på MQ men bilden är väl sådär... Den är i alla fall svart med krämvita ränder i tunnare tricot tyg. Ett klipp för alla oss som gillar randigt - Bara 199 kr


 

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Oh, vilken snygg top! Då måste man till MQ också. :)

Kram!

2009-07-08 @ 20:53:29
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Camilla

C a m i l l a: Gör det de har fått in en del riktigt snyggt!

2009-07-09 @ 05:54:54
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Anette

Så effektiva ni var! Snygg tröja och helt i din stil ;)

2009-07-09 @ 11:49:01
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Camilla

Anette: Ja :) Precis jag

2009-07-09 @ 18:09:34
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0