Holliday

Jag har gått på semester, en mini semester som bara varar ett par timmar idag och hela dagen imorgon. Men det gör inget att den är mini, det kändes hur lyxigt som helst att trycka Enable på Out of Office för mailen på jobbet idag

I ett par veckor nu har jag känt att jag är så trött. Jag som alltid vaknar och går upp ett par gånger per natt har tom probem med det och vi ska inte tala om hur jag känner mig när klockan ringer. Igår kunde jag inte ta mig upp utan fick ställa fram den 1 timme!

Jag kände att det var dax för en paus - Frågade min chef om det var ok att jag är ledig imorgon, helt ok eftersom jag ska jobba hela Juli när de flesta vill ha semester. Jag tror inte att min trötthet bara beror på jobb, tolka det inte så. Det har bara varit en väldigt lång hektiskt men samtidigt snabb för snabb vår, både privat och i jobbet. Tror det är det som börjar kännas lite nu

Så idag på eftermiddagen har jag besökt min kompis Frida som är firsör och jobbar på Hårboden i Söderköping. Håret är fixat och hur fint som helst! Hon har magiska fingrar och vet exakt hur jag vill ha det. Imorgon ska jag åka med Swebus till Stockholm kl 8.40, väl där ska jag möta upp A n n i c a hon är helt uttråkad efter en veckas semster. Jag behöver göra något och föreslog en shoppingtur/äta god mat/promenera/fika tur till Stockholm. Hon blev super glad (jag också såklart). Så imorgon ska alla rester av reor spanas in och kanske något nytt inhandlas
 

Kommentarer
Postat av: Bina

Hoppas du får en toppensemester, om än kort. Det är viktigt att ta sig tid att ladda batterierna - lyssna på kroppens signaler.

2009-07-09 @ 20:22:24
URL: http://bortomsvedala.blogg.se/
Postat av: annskiski.blogspot.com

Såklart jag blev överlycklig!!! =) Ser fram emot din ankomst =)

Jag är nere på stan och väntar på dig!!'Kram kram

2009-07-09 @ 20:28:38
Postat av: Kajsa

Åh vill men vi ska på cirka tvåhundra födelsedagskalas i morgon!!

Postat av: delinda

ha en mysig shopping, tror inte jag hinner mötas upp ;) kraaam

2009-07-09 @ 22:21:58
URL: http://www.delinda.se
Postat av: Camilla

Bina: Ja!

annskiski.blogspot.com: Det ska bli så roligt!

Kajsa: Åh så synd :(

Delinda: Tack, synd

2009-07-10 @ 06:30:00
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0