Lön

Ja idag var det löneutbetalning - Alltid lika trevligt när det sker ;) En liten snabb runda på stan resulterade i ett par köp

För ett tag sen fick jag shampot från Aussie i födelsedagspresent från snälla Hannah. Det har varit superbra och nu var det dags att fylla på! Det luktar helt underbart, friskt och gott och håret blir mjukt och smidigt (säger man så om hår?) Jag köpte mig en ny flaska shampo och balsamet fick också följa med hem


Sen har jag spanat lite på ett par beiga chinos shorts från Boomerang - Nu var de äntligen på rea 40% rabatt står det på lappen! De fanns tyvärr inte i stl 38 så jag köpte mig ett par 40, lite pösiga kanske de blir men det kan ju vara bekvämt det också

Jag köpte mig även en ny ögonskugga - Denna gång i en mer gul nyans än jag haft tidigare (Pink frost) - Champagne från Make Up Store

Det blev ännu en sminkprodukt - Men den ska jag pröva innan jag skriver om den, blir en liten recension om någon vecka

Nu ska jag ta på mig en långärmad tröja (fy mitt i sommaren) och sen åka till mina föräldrar. De kom hem från Azorerna igår kväll, ska bli spännande att höra vad de gjort och se lite bilder
Ha en bra kväll!
 

Kommentarer
Postat av: Anette

Härligt med lite shopping! Vill också ner på stan och kolla lite, men väntar nog tills Melvin blivit lite större så han inte blir kinkig så snabbt :)

2009-07-25 @ 21:41:20
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0