Lördag idag

Den här veckan startade så långsamt, men sen gick det undan. Nu är det redan lördag och jag hade bestämt mig för att idag ville jag åka och bada. Men hela himlen är full med moln så vi hoppar nog över badet... Vad ska man göra istället då, jo det finns en himla massa trista saker som behöver göras, typ städa, rensa frysen, torka ur kylen. Men nja jag tror det blir Ingelsta shopping istället

Ikväll ska jag på sommarfest hos ett par kompisar, även om det inte är någon sol så hoppas jag värmen håller i sig så man kan sitta på altanen. Jag har redan planerat vad det blir för kläder, skönt att slippa och stå och riva i garderoben i sista stund. Slingor och klippning gjorde jag för en vecka sen hos FridaHårboden i Söderköping, igår var jag hos EglinaSalong Skvallertorget och fixade naglarna så nu har jag en fräsch fransk manikyr och de är lagom långa igen, tå naglarna målades röd/orange igår och sen har jag sovit med lite BUS på mig

Det blir klänningen från Dagmar och skorna från Ash - Till det har jag tänkt lagom sminkade ögon med långa ögonfransar och rött/orange läppstift

Vad tror ni - Sommar i svart?

Dagmar Tyra Knitted Tube Dress
                       Mint and Vintage


                             Asos
 

Kommentarer
Postat av: JETS

Jag tycker det låter jättesnyggt!

2009-07-18 @ 10:50:36
URL: http://jets.blogg.se/
Postat av: sarase

jätte snygg klänning hallå! Nice! Dock hade den gärna fått vara liite lite kortare för min smak :) hur e det med camilla idag då? ska du ut? kraaaam

2009-07-18 @ 18:13:33
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Anette

Ja denna vecka har verkligen rusar förbi!

Hoppas festandet var trevligt ikväll ;)

2009-07-18 @ 22:54:59
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Camilla

JETS: Tack, det här trivdes jag bra i

Sarase: Tack. Den blir lite kortare än på bilden när man är en långis ;) Kra

Anette: Ja! Tack

2009-07-19 @ 19:16:39
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0