Lunch time

Jag brukar bara äta en snabb sallads lunch på kontoret när jag är i Oskarshamn, så nu sitter jag här och tuggar och bloggar samtidigt. Det regnar och är iskallt ute! Ganska skönt bilväder var det men nu är det ju snart helg och då vill vi ju ha sol När jag kom hit idag svängde jag förbi godsmottagningen för att lämna paketet, eller det var inget paket eftersom jag hade lagt saken i en H&M påse för att lättare kunna bära den. Jag parkerade utanför och gick dit jag skulle, där möttes jag av 3 vakter, jag fick lägga min H&M påse på marken och sen fick bombhunden gå fram och lukta på den innan de kunde ta den vidare. Noga med säkerheten när det ska in på ett kärnkraftverk. Jag ångrade mig ganska ordentligt att jag hade plockat ur och lagt just i en H&M påse. Här kom jag gåendes eftersom jag inte orkade stå i kö med lastbilarna för att komma in. Ingen aning om hur något fungerar utan ville bara lämna min sak. Bland alla lastbilschofförer kommer jag en tjej med en H&M påse som jag vill lämna och påpekar hur viktigt det är att de lämnar den vidare.... Kanske dagens roligaste för de som jobbar där :)
 

Kommentarer
Postat av: Fred

verkar som att det är dåligt väder i hela sverige,

2009-06-05 @ 13:05:18
URL: http://enfranskbulldogg.blogg.se/
Postat av: Anette

Är väl bra när man kan liva upp dagen för sina medmänniskor ;)

2009-06-05 @ 13:20:11
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Camilla

Fred: Ja trist

Anette: Pecis :)

2009-06-05 @ 21:18:57
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0