Ny dag nya förhandlingar

Utbildningen är jätte bra! Kan verkligen rekomendera Silf om någon vill läsa inköp/logistik kurser. Igår övade vi i två förhandlingar, lite svårt att hitta argument alla gånger men improvisera går ju det också (vit lögn, halvsanning). Idag ska vi bli filmade när vi förhandlar och sen gå igenom vad som var bra/dåligt. Uhh jag gillar inte att bli filmad, på ett av mina förra jobb blev vi ibland inspelade och sen fick lyssna på det. Jätte nyttigt! Men jag lyssnar gärna på andra bara inte mig själv

Picnicen igår var helt perfekt! Underbart god smörgåstårta och tårta. Vinet kunde jag dock inte dricka av, det smakade liksom fortfaranade bakfylla. Men det var jätte gott med Loka till så jag är helnöjd!

Ikväll efter utbildningen så blir det hem till mina föräldrar och fira morsdag så bloggandet ligger nog nere idag också, jag kanske återkommer senare ikväll, vi får väl se

Ha en toppen dag!
 

Kommentarer
Postat av: Camilla Svärd

Kommer inte någon outfit-bild på dig från din fest?

2009-06-02 @ 09:01:55
Postat av: Kajsa

Åhå jaja vad jag skrattade när jag läste om din "dagenefter"... Usch det ÄR verkligen bedrövligt att bli äldre i vissa avseenden :-) TUR att det är BÄTTRE i andra!

Postat av: Fred

Någon mer än jag som tar studenten i år? Vill läsa peppiga, feta studentbloggar!

2009-06-02 @ 10:28:06
URL: http://enfranskbulldogg.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Vad spännande! Ja, säg gärna till sen om boken!

Jobbigt att bli filmad, men lärorikt som sagt. Lycka till!

2009-06-02 @ 10:34:23
URL: http://beatas.se
Postat av: Anette

Hoppas denna dag blir bra den med :)

Håller med, inte kul att bli filmad o se sig själv men det är lite nyttigt det med...

Kram

2009-06-02 @ 11:36:20
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Camilla

Camilla Svärd: Tror tyvärr inte det finns någon, jo halva jag i linne i ett inlägg längre ner

Kajsa: JA!

Fred: Nej det var länge sen

Beauty By Beata: Ja det var lärorikt, en bra dag

Anette: Tack! Ja den var bra, lite trötter bara :)

2009-06-02 @ 19:08:29
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0