Sommar shopping

Har ni sommar shoppat ordentligt än? Ni vet sådär så man springer runt i en massa butiker och hittar toppar, kjolar fina klänninar och allt annat som hör till sommaren. Jag har inte gjort det, lusten att köpa sommar kläder är som bortblåst när det är max 15 grader och moln varenda dag (när det inte är 5 grader och regnar förstås)

Jag har istället börjat spana på höst kläder och längtar efter den säsongen i modet. Hösten är den bästa perioden att hitta snygga kläder enligt mig, det finns alltid jeans, byxor, linnen, kavajer i mängder som är så fina! Har ni sett så mycket fint A c n e har fått in, jag tänkte visa mina favoriter en annan dag

Jag har köpt mig ett par plagg som är lite mitt i mellan, såna där som alltid går att ha varmt som kallt. Idag kom det hem en kavaj till mig från Whyred's o u t l e t webbshop. Alla gånger jag har hittat något jag gillat där så har det varit stl 36, den här gången hade jag jätte tur, deras kavajer är inte direkt billiga och det fanns en i stl 40 i just den färgen och modellen jag ville ha!


Den första bilden visar modellen och den andra visar färgen
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Sluta fresta! En annan försöker hålla i plånkan... Går sådär, va...

Postat av: Beauty By Beata

Den där kommer klä dig fint!

2009-06-15 @ 21:49:17
URL: http://beatas.se
Postat av: Carolina

Hej gumman!! fin blogg du har:) och jag håller med dig till 100% vad e det detta för väder? man har ju inte ens kunnat använda alla fina sommarplagg!! men hoppas det blir fint ngn dag så vi kan träffas och gå till trädgårdn? många kramar/Carolina

2009-06-15 @ 23:13:50
URL: http://christelina.blogg.se/
Postat av: HannahSthlm

Varit på flera pressvisningar för hösten nu..Det + vädret gör att min hjärna TROR det blivit September ist för Juni..aja...Kram!

2009-06-16 @ 00:36:53
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: Camilla

Kajsa: Men en kavaj är ju alltid så bra att ha ;)

Beauty By Beata: Tack!

Carolina: Tack! Nej allt hänger där långt inne i garderoben :( Ja Det måste vi göra

HannahSthlm: Ja jag har också september i mitt huvud

2009-06-16 @ 05:58:33
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0