Aboute Me

Jag hittde en lista hos Ulrika - här kommer en massa info om mig

Lovar du att vara ärlig? Japp

Du heter: Camilla Elisabet Kristina (Camilla)

Smeknamn: Den enda som nånsin har kallat mig något annat än Camilla var min moster, hon kallade mig ibland Millan
Låt som när du är ledsen sörjer till? Det kan vara vad som, något litet som gör att jag börjar gråta

Beroende av: Choklad

Vem behöver du mest just nu: Mamma
Vad tror folk om dig? Att jag är yngre än jag är, senast i helgen. Att jag inte kan köra bil
Stämmer det? Nej och kanske. Jag är snart 30 och jag tycker en bil ska köras framåt, backen är ett vansinnigt påhitt

Vad får du oftast komplimanger för? Här på bloggen för mina kläder och att jag är omtänksam
Vad säger du för att imponera på någon? Gillar inte sånt där 
Hur imponerar man på dig? Genom att vara sig själv, allt annat lyser bara igenom
Brukar du skratta för dig själv? Ibland men aldrig högt
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Vill du komma på fika imorn?
Var bor du? Norrköping.

Trivs du där: Ja självklart
Äger du några converse: Japp ett par svarta

Sprit, cider, vin eller öl: Sprit

Brukar du bli för full: Nej, men det har hänt
Vad har du för mobil operatör: Telenor och Telia

Är du allergisk mot något: Stelkrampspruta, jag mår illa

Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Hitta ett hus
Hur svarar du i mobilen: Camilla

Vem ringde du senast? Min sambo
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Ses sen
Antal timmar sömn inatt: 8

Sov du ensam: Nej, sambo och två katter. Ibland är de i sängen ibland inte
Brukar du komma i tid: Oftast privat, men jag jobba på ett företag med utländsk ledning så där kommer ingen i tid
När mår du bra: När mina närmsta mår bra
När blev du fotad senast: Kommer inte ihåg

Hur känner du dig nu: Ok, lite nedstämd
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Klumpiga

Vad saknar du: Sol och värme

Hade du en bra kväll igår: Jodå

Favoritdryck på morgonen: Kaffe med varm mjölk
Rakar du benen: Oftast
När brukar du oftast gå och lägga dig: Kvällstrött ca kl 22

Är du blyg? Oftast inte

Sysslar du med någon idrott: Nej
Vill du hellre ha mail än brev: Ett brev skulle vara jätte kul att få

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej
Har du spytt offentligt: Har säkert hänt men kommer inte ihåg
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Hihi
Är du nöjd med ditt liv: Ja
Är du bortskämd: Ja av min sambo
Vad gör du i morgon: Åker till Oskarshamn och jobbar
Vad är det värsta du vet? Avundsjuka människor som inte kan vara glad för det de har
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Jag har dålig koll på det där
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Kommer inte på någon

Vad längtar du till? Vår resa till Egypten den 21 april

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja

Vad använder du för shampoo? Bed Head

Vad är det finaste du fått? Många saker

En speciell dag du minns: Tyvärr kommer jag bara på dåliga just nu
Hur gammal är du: Snart 30

Tycker du om någon just nu: Ja

Om fem månader: Då tycker jag lika mycket om honom

Du samlar på: Minnen
Gröna eller röda äppeln: Röda helst i en äpple kaka

Vem ringer du när du är arg/ledsen: När jag är arg är jag med mig själv
Gillar du golf: Ser trist ut
Vilken tid gick du upp idag: 7.30 eller nåt sånt, semester dag så jag kommer inte ihåg
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja då

Har du strumpor på dig nu: Nej, Ikea tofflor
Är det okej att gråta: Självklart

När grät du senast: I fredags på begravningen
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa eller kanske bygga ett hus
Bär du glasögon eller linser: Både och

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej men kvalitet är viktigt
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Senast 9

Har du piercing: Inte längre, tog ut min ur tungan för 3 år sen

Vill du gifta dig: Nej
Vill du ha barn: Vet ej
Solar du ofta: Nej inte nu längre. Men måste sola några gånger innan vi åker på semester

Är du bra på att laga mat: Nä inte alls
Är du flygrädd: Nej
Hur vig är du: Inte alls vig! Tvärtom
Är du musikalisk? Nej

Vad dricker du helst när du är törstig: Loka Citron
Vilken är din favoritglass: Jag är inget fan av glass...
Tror du på ett liv efter döden: Ja i någon form

Tycker du om sushi: Ja jag älskar sushi

Vad äter du helst när du ser på film: Choklad eller Pringles

Har du tandläkarskräck: Nej men jag gillar inte tandläkaren

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgon

Vilken ögonfärg har du: Blå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Nej

Hur ofta tränar/motionerar du: Tyvärr för sällan

Senaste låt du hörde: Radion har varit tyst idag
 


Kommentarer
Postat av: Anette

Gomorrn! Fler än jag som är vakna tidigt :)

Ha en bra dag! Kram

2009-03-24 @ 05:50:31
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Skulle också vilja ha ett fint hus jag =) Eller ännu hellre ett torp..

2009-03-24 @ 10:14:08
URL: http://colorelle.blogg.se/
Postat av: delinda

nice läsning ;)

2009-03-24 @ 11:34:59
URL: http://www.delinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0