Lördag morgon

Jag har ätit godis innan frukost! Fy på mig, det enda det resulterar i är att jag kommer vara ännu mer godissugen när jag ätit klart frukosten. Jaja gjort är gjort!

Idag ska Christian firas, han fyllde år i veckan. Men vad han ska få av mig är fortfarande ett mysterium, han har inte önskat sig något och min fantasi är visst i botten. Han får helt enkelt peka ut något på stan som han vill ha :) Så i eftermiddag blir det tårta hemma hos hans föräldrar. Innan dess måste vi städa lite här hemma, den här gången tänker jag inte gnälla utan bara tänka på hur fint det blir när det är klart. Kylen gapar tom också så den behöver fyllas på. En ganska vanlig lördag om man bortser från tårtan

Vad gör ni idag?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0