Lördag

Jag sitter och väntar på att ugnen ska bli varm så potatisgratängen med kassler kan bli klar nån gång. Det är så gott, vanlig potatis gratäng med strimlad kassler i, en allt i ett rätt!

Vi har hunnit med en sväng på stan, jag har shoppat lite på H&M för en del av mina presentkort. Bla, ett paraply, nytt rouge, lösögonfransar och lite annat smått och gott

Om en timme ska vi åka till ett dop, så mysigt med dop! Jag träffar då ett par vänner som jag inte träffat på ett par månader, det ska bli kul

Ikväll är det schlager fest som gäller, först en förfest med några av Christians jobbkompisar sen Flygeln. Andra chansen är ju i Norrköping idag, ska bli spännande att se vilka som ska uppträda på Flygeln efteråt

Nu är det dukning som gäller! Ska även kika över mitt konto jag har hittat något jag väldigt gärna vill shoppa, återkommer till det en annan gång

Trevlig lördag alla ni!
 


Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Grattis på namnsdagen =)

2009-03-07 @ 13:46:41
URL: http://beatas.se
Postat av: Camilla

Beauty by Beata: Tack!

2009-03-07 @ 17:41:56
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0