Solen är här

Vi har inga persienner i sovrummet, på vintern går det hur bra som helst. Men nu är det nästan omöjligt att sova till kl 6 eftersom vi har morgonsol som lyser rakt på fönstret. Men så skönt det är att vakna av sig själv även om det är tidigt och se den underbara solen lysa

Humör: Idag blir nog en toppendag
Gjort: Pratat med kissarna, ätit frukost
Planer: Öppna mailen, gå och jobba, packa lilla resväskan inför imorgon
Ser på: NT ligger uppslagen framför mig
Lyssnar på: Jag har visst glömt att sätta på radion, men det är skönt när det är tyst ibland
Läser: Bloggar
Dricker: Loka
Äter: Honungsyougurt med minikeso
Bästa: Festen imorgon, att jag nog är friskare än igår, Jill och jag ska gå ut med en hund på lunchen och i det här vädret kommer det bli härligt, ag ska hämta mina nya jeans idag efter jobbet
Sämsta: Inget idag. Igår när jag kom ut från kontoret i Oskarshamn så spöregnade det, upp med luvan, släpa på tunga väskor, missat att det inte är sommar i Sverige och gick barfota i ballerinaskor. Det tar ca 15 min att gå från kontoret till bilen (OKG's kärnkraftverk är ett stort område). När jag kom fram var jag genomblöt och sen skulle jag köra bil i lite mer än 2 timmar - Lite surt
Barn: Nej
Väder: Solen lyser

Vad gör ni idag?
 

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Det verkar som om din dag blir riktigt bra! :)

Skönt att det är helg igen. Jag jobbar eftermiddag/kväll och direkt efteråt ska jag ut på after work med ett gäng kollegor. Trevligt!

Kram och trevlig helg!

2009-05-08 @ 08:49:14
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0