Söndag morgon

Jag vakande pigg och utvilad 7,45 troligen för att jag somnade redan under CSI igår så jag har sovit de timmar jag behöver. Typiskt mig jag somnar ofta när det är mina favorit program på tv, tror det beror på att då burkar jag ligga i sängen och se på tv istället för att sitta i soffan

Planer för idag,
- Handla mat, kylskåpet ser lite tomt ut
- Jag måste försöka komma något att göra matlådor av, trist med matlådor men det är ekonomiskt. Korvstroganoff med ris och gröna ärtor ska det bli en dag den här veckan, det är gott och det var länge sen
- Lämna tillbaka k l ä n n i n g e n på H&M
- Kolla på Gina efter ett par beiga chinos i mindre puffig modell
- Göra lunch tills idag, får väl se vad vi vill ha. Själv är jag väldigt sugen på hamburgare med frisco bröd

Sen ska vi nog bara njuta av att det är söndag och att vi är lediga!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0