Wella Color Tuch



Jag hade faktiskt en idé om att jag skulle boka en tid hos Frida på Hair'n Beauty den här veckan och göra ljusa slingor i mitt hår. Men projektet har blivit lite framflyttat, nu när jag är solbränd tycket jag att det är fint att ha ganska mörkt hår. Igår besökte jag Hårvårdsbarens nya butik på Maxi och köpte en toning. Det är Frida som en gång tipsat om Wella Color Touch och jag tycker den är väldigt bra. Håret får naturlig färg som håller i ett par veckor upp till en månad. Jag brukar alltid köpa en nyans ljusare när jag köper toning, det blir så mörkt annars. Den här gången blev det en utan några röda nyanser alls, en helt vanlig 5.0 Ljusbrun
 

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Felicia - Amerikansk Fotbollsfru

Jag använde exakt samma toning igår fast hasselnöt=)

2009-05-07 @ 16:47:06
URL: http://beingfelicia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0