Att tänka på något annat

Det blev en stund på kyrkogården med min mamma idag, hon ringde när hon var på väg in till stan och frågade om jag ville följa med. Det kändes både bra och väldigt ledsamt på samma gång, min farmor, mormor, morfar, moster och mormors moster finns där - Alla är de personer som jag saknar i mitt liv. Det är fint på kyrkogårdar och det kändes bra att vara där med mamma och prata lite

Jag känner just nu att jag behöver tänka på något annat, koppla bort allt jobbigt en stund. Igår var det en liten liten väldigt söt hund som nog förstod att jag var lite ledsen. Jag träffade Fashionhaggan och hon hade med sig sina två sötisar till hundar. Den ena kom och lutade sig mot min hand och jag kände att hon slappnade av totalt och lyfte upp henne i mitt knä. Där låg hon resten av kvällen och blev kliad bakom örat av mig. Väldigt mysigt och jag blev lite glad av

Vi pratade lite om ditten och datten och kom av en slump in på bloggar och bytte sen bloggadresser. Hennes blogg är ny för mig och jag gillar den. Mina favoriter är nästan alltid personer som har bloggar och skriver om sig själva, tankar, tips och en del mode. Jag hittade en blandning av allt i hennes blogg
 

Kommentarer
Postat av: Molly

Men vad festligt! Fashionhaggan besöker jag dagligen och jag tänkte just idag att det var så festligt att ni båda två samtidigt hade varit på ett kuppbröllop! Världen är bra liten =)

2009-11-08 @ 20:18:20
URL: http://mollysmix.blogspot.com
Postat av: Att ha det gott

Hon är en av mina favoriter

2009-11-09 @ 10:06:14
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Camilla

Molly: Ja det är den verkligen!

Att ha det gott: Hon var ny för mig, jag gillar redan hennes blogg

2009-11-09 @ 18:56:55
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0