Aussie

Jag är verkligen förstjust i Aussie's produkter! Jag har använt schampo, balsam och inpackning i serien Miracle Moist sen i våras. Det började dock bli lite tomt i schampo och balsam flaskorna för ett par dagar sen och då tänkte jag att jag provar Real Volume den här gången. Mitt hår fungerar nämligen lite så att det "tröttnar" på produkter och jag behöver byta. Jag tvättade håret igår med Real Volume och vilken volym jag fick när det självtorkade, haha, men mitt hår blir ofta ganska flygigt och stort när jag inte gör något med det. Idag ska det stylas och fixas, jag återkommer med resultat vid ett senare tillfälle

Real Volume Shampoo
                      Bilder lånad från Aussie
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0