Favorit i repris - NOT

Ja ni kanske minns att jag för en månad sen berättade att våra nya grannar hade en fest som nog spårade ur lite... Om ni inte minns kan ni färcha upp minnet här

Kom nu ihåg när ni läser vad jag kommer skriva med insikten att, jag är inte fördomsfull, jag är inte en gnällig tant som lyssnar i väggen, jag har inget emot fester

Men: De har satt upp en lapp i porten "39-års fest på 5:e våningen, vi håller på till
ca kl 02,00". På deras dörr sitter det en orange vägverkets reflex väst med nån "Grattis på 39 års dagen..." text

Så nu är det visst mammans tur att ha en liten fest! Vi får väl se hur det här går

Icke fördomsfulla jag tänker lite ;)
- Massor med folk som inte håller sig inne i lägenheten
- Fulla människor som röker i trapphuset
- Störande hög musik till kl 02,00
- Grrr jag får inte sova när jag kommer hem

Vi får väl se imorgon hur duktigt spåkärring jag är
Btw vem firar sin 39-års dag så storslget?
 


Kommentarer
Postat av: Camillas dagar

Jag håller med, är det verkligen nödvändigt att fira så mycket då man fyller 39? Bättre att vänta till 40 i så fall... ;)

Hoppas att ni kan sova i natt, drygt med festande grannar.

Kram på dig!

2009-11-14 @ 17:29:52
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Camilla

Camillas dagar: Nej jag förstod inte vitsen med det... Det gick bra de var lugna :)

2009-11-15 @ 10:22:28
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0