Måndag morgon

Jag har just ätit upp en skål med äpple & kanelyourgurt med keso i, smaskigt värre! Filmen igår var bra, inget slår nog den första av de sex filmerna men jag gillade den. Lite sorligt slut bara...

Idag ska jag först till jobbet en liten stund, hinner väl typ docka i datorn och starta den. Sen ska jag till sjukgymnasten, jag hade en tid i fredags men hon var sjuk. Min axel som höll på att bli så bra för två veckor har nog tagit fera steg tillbaka i utvecklingen. Jag vet varför och försöker tänka på att göra övningarna för att öka blodcirkulationen. Men det är inte lätt att få bort det när hela jag för tillfället är som en fiolsträng som hoppar högt varje gång telefonen ringer... Vi får väl se vad hon säger idag

Efter jobbet ska jag och Annica se bio, 2012 blir det den här gången. Jag har inte läst något om den så jag litar helt på Annica i val av film den här gången
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Ha ha, litar du på mitt omdömme =). Jag har för mig att du sagt att du vill se den, det är filmen när jorden går under. Jag tror det är mer en Camilla film, än en Annica film.

Kram kram

2009-11-16 @ 07:19:06
URL: http://annskiski.blogspot.com
Postat av: susanna

Hej Camilla!



Du måste skaffa dig en spikmatta om du inte redan har en. Superb för blodcirkulationen!!

2009-11-17 @ 09:14:43
Postat av: fashionhaggan

jag det är inte konstigt att du är spänd, du får meditera eller nåt sånt, för att lugna tankarna. Kram!

Postat av: Camilla

Annica: Klart jag gör!

Susanna: Jag har en, använder den varje kväll 60 min

Fashionhaggan: Spikmattan är min avslappnings vän, total avslappning när jag ligger på den

2009-11-18 @ 06:43:14
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0