News today

Update kl 19.26: Jag insåg plötsligt att jag måste ändra lite på nyheterna. Det finns en nyhet som ni inte får missa!


Nyhet nr 1
Alexandra/Whattowear är tillbaka i bloggvärden! En av mina stor favoriter bloggar igen





Nyhet nr 1 2
Jag blev riktigt glad idag när jag såg att en av mina absoluta favorit bloggar för ett par år sen - Linn Gustafsson har flyttat tillbaka till sin egen gamla blogg! Jag har gillat hennes blogg på Pause också men den här känns mer personlig, och jag gillar personliga bloggar






Nyhet nr 2 3
Ska ni se Ullared ikväll på Kanal 5? Jag ska det - Saken är den att jag längtade ända fram tills jag var 29 år och tjatade på alla möjliga att vi skulle åka dit. Christian totalvägrade och jag var lite småsur för det - Ullared är ju liksom the place om man vill göra fynd, det sa ju alla. Sen förra sommaren följde jag med min pappa och syster dit och hittade inga fynd alls... Efter mycket letande och vandrande runt runt så hade jag saker som fyllde 3/4 av en påse och kostade 630 kr. Så ikväll ska jag se vad det var jag missade - Vad är det som är så magiskt med Ullared?
 


Kommentarer
Postat av: sarase

juste det är ju ikv..lr om 6 min..fattar egentligen inte vitsen med ett "underhållnings"program om Ullared?!?!hmm..får se om jag har tid att kika ;) Kraam

2009-11-02 @ 19:54:10
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Annica

haha, ska DU se på Ullared!! Nu blev jag förvånad. Men jag måste ju säga att det är underbart kul, jag skrattar så jag nästan kissar på mig =)

2009-11-02 @ 20:41:46
URL: http://annskiski.blogspot.com
Postat av: Alexandra

TACK för de orden!! :)

2009-11-02 @ 20:48:44
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: Camilla

Sarase: Vet inte om jag förstod riktigt heller...

Annica: Ja jag måste ju förstå vad som är så underbart med Ullared...

Alexandra: Så roligt att du är tillbaka

2009-11-03 @ 06:31:40
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0