Det där med axlarna

IMG_8809.JPG
                                    Bild lånad från Sofi Fahrman

När vi var i Köpenhamn i augusti hittade jag en klänning på COS, samma metallic färg som den Sofi har på bilden. Men av någon anledning, jag vet inte varför för jag har ångrat mig flera gånger om, så hängde jag tillbaka den och gick därifrån. Nu tipsar Sofi om en liknade med axlepuffar dessutom! Den kommer från Vila och är billig. Jag är bara lite lite tveksam till längden, jag är lång och vill inte gärna ha en klänning som knappt döljer rumpan... Någon som har den eller provat den som kan säga mer?
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

himla fin klänning!

2009-10-12 @ 08:44:31
URL: http://passepartout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0