En helt vanlig lördag

Visst är det skönt ibland när man inte har något inplanerat? För mig kan det kännas som att alla helger, lediga stunder och semester är uppbokad med en massa saker, iof trevliga saker men ändå ibland vill jag bara vara obokad :) Det här är en helt obokad helg för mig! Idag har jag spontant bjudit min syster och hennes son på lunch, köttfärssås och spagetti och varit på en fika där det bjöds på en god tårta

Det kan på något sätt kännas som att oplanerade helger kan bli tråkiga men det är de sällan för det dyker alltid upp saker ändå. Men det kan vara så skönt att det bara sker lite spontant

Resten av eftermiddagen och kvällen tänkte jag läsa lite bloggar och sen se om det är något på TV'n. Just nu är jag så mätt så om jag lägger mig i soffan framför TV'n kommer jag somna, dåsigt!

Vad gör ni då?
 

Kommentarer
Postat av: sarase

Vi hade funderat på utgång men nu kankse det bara blir hemmakväll med god mat, ev från sing thai och förhoppningsvis en bra film.. det låter alldeles lagom känner jag :) Hoppas du får en trevlig lörkväll tjejen! Kram

2009-10-17 @ 17:18:19
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Camilla

Sarase: Mysigt!

2009-10-17 @ 18:03:49
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0