Ett par skor rikare

Igår i sista sekund som vanligt kom jag på att mina nya skor från Whyred behövdes sulas om innan kvällens utgång. Det fick Mr Minit och lite dyrare än om jag hade tänkt till någon vecka tidigre

Men lika bra det kanske eftersom när jag skulle vänta på att de skulle bli klara så gick jag lite snabbt in på Scorett. Det fanns ett par skor som jag spanat lite på ett par gånger och när jag kom in i butiken står det bara ett endaste par kvar. Min storlek, i med foten och så sköna de var! Fram till kassan och köpte mig dem helt enkelt

Så om jag hade lämnat in mina skor veckan innan här hos skomakaren på gatan hade jag inte köpt dessa. Nu har jag ett par perfekta jobb skor utan skaft så det går att ha smala jeans till dem :)


                     Bild lånad från Scorett
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

tjusiga!

2009-10-05 @ 09:15:11
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: Anette

Snygga!

2009-10-05 @ 12:14:39
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0