Jag gjorde något annorlunda

Det sägs ju att man då och då ska göra saker på ett annat sätt än man brukar. Om en topp finns flera färger så brukar det sluta med att jag köper den svarta. Vet inte riktigt varför, men det är nog för att jag tänker att det är en praktisk färg, går att matcha med allt och är alltid snyggt

Men den här gången gjorde jag alltså på ett annat sätt. Toppen finns att köpa i svart och det var nära så nära att jag besällde den. Men sen funderade jag på att jag har letat efter något som är snyggt till svarta byxor, alltså något som inte är svart för då ser det ut som jag ska på begravning. Jag beställde den vit/grå, ser ut att vara lite skimrande också. Inte alls likt mig!

Den här godingen med axelvaddar borde väl bli toppen till svarta byxor. Eller vad tror ni?


                                 Bild lånad från Topshop
 

Kommentarer
Postat av: Camillas dagar

Den såg superfin ut! Du som är mörk kan ju ha den färgen, själv skulle jag se hur blek ut som helst i den färgen vintertid.

Roligt att testa lite andra färger, om man bara köper svart ser ju folk inte att man shoppat något nytt. ;)

Kram!

2009-10-26 @ 18:43:59
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Camilla

Camillas dagar: Ja jag blev sugen på något nytt :)

2009-10-26 @ 19:06:41
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0