Morgonstatus

Har: Sovit, tyvärr drömt en rörig mardröm
Just nu: Jag har ätit klart min frukost, läser lite bloggar
Ska: Fixa mig klar och sen jobba. Ikväll vet jag inte vad som händer, jag är väldigt sugen på sushi
Humör: Pigg (sov en stund extra) det är fredag så jag har en sån där helg känsla i mig
Äter: 2 mackor med ost o skinka och Proviva hallon till det
Dricker: Snart vatten, jag är törstig
Bästa: Att jag har jobbat på den här veckan och lyckats flytta väldigt mycket från "Ej påbörjat" mappen till antingen "Färdigt" eller "Offerförfrågan skickad, väntar på svar". Helgen blir så mycket bättre när veckan har varit bra
Sämsta: Det ska snöa idag! Jag är inte beredd på det här kalla vädret än. För två veckor sen kom jag hem från ett underbart varmt Mallorca till ett iskallt Sverige. Under den veckan vi var borta ändrades vädret så mycket
Väder: Kallt, mörkt och ja kanske snö idag då
 

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Önskar dig en fin fredag söt!

Pigg låter underbart...det är inte jag;)!

Ska ladda med c-vitamin och annat under dagen.



Kramar.

2009-10-16 @ 10:18:11
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: Camilla

HannahSthlm: Tack! Hoppas det blev bättre

2009-10-17 @ 10:02:56
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0