Sisådär

Det är inte ofta jag svär, på ett år går det att räkna på en hands fingrar, jag gillar helt enkelt inte svordomar. Men just nu så är det här FY FAN! Jag har så ont... för kvällen är det axeln som är problemet. Jag tog mig lite i kragen och mötte upp Annica på Synsam, en promenad på 10 min och lite sällskap kändes helt rätt. Men min lilla miss blev visst att jag har alltid handväskan på höger axel (den som gör ont) och det blev visst inge bra alls
:( Sitter här nu med värmande kräm på axeln och har fått lite massage

Imorgon ska jag försöka jobba på jobbet! Imorse försökte jag jobba hemifrån, det blev bara en timme. Jag behöver kunna stå oväxlande sitta vid datorn och ha exakt rätt höjd på bord/stol annars står jag inte ut länge. Vid köksbordet lutandes över datorn med axlarna vid öronen var inte bra alls

Det första jag ska göra imorgon på jobbet är att jag ska istallera min "mousetrapper" istället för den vanliga musen! Enligt sjukgymnasten ska den vara väldigt bra och jag kommer aldrig mer vilja ha en vanlig mus vid datorn. Jag återkommer med en liten utvärdering längre fram. Det ska tydligen ta ett par veckor att vänja sig men sen så

Nej nu är mina 15 min slut här vid datorn, lika bra att sätta gränser/mål för att det här inte ska bli värre. Slut gnällt för ikväll!
 


Kommentarer
Postat av: Molly

Jag använder bara mousetrapper och det är guld värt. Tar ett tag att vänja sig men sedan kommer paradiset att öppna sig för dig =) Tack för dina fina rara ord =)

2009-10-07 @ 21:40:06
URL: http://mollysmix.blogspot.com
Postat av: Anette

Vilken skit! HOPPPPAS verkligen du blir bättre SNART :)

2009-10-07 @ 22:46:08
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Kristin

Låter inget vidare!

Men det är exakt den moustrappern jag har och jag älskar den.

2009-10-08 @ 17:20:56
Postat av: Camilla

Molly: Ja den verkar vara bra

Anette: Tack

Kristin: Nä :(

2009-10-09 @ 06:28:56
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0