It is Sunday

Jag kom på en sak, det var länge sen jag åt en riktig Söndagsmiddag. Vi är inte bjudna nånstans idag så det får väl bli Söndagsfrukost istället. Det hade varit supergott med scones, men allt finns nog inte hemma, sen finns inte heller tiden riktigt. Men det ska bli kokta ägg till frukost, det är helg det!

Senare idag ska vi åka och titta på ett hus, det är bara ca 10 min från stan så mitt mål att bara ha en bil kommer fungera. Det som är mer tveksamt är priset, det börjar ganska dyrt och vi var på en visning i veckan, där var så många människor så det gick inte att röra sig. Kommer säkert bli samma idag, alla vill ha ett hus! Sen kanske det blir en visning till, men då är det ett nybyggt hus. Vi får väl se, jag får återkomma senare idag med vad vi tyckte

Min hosta den vill inte försvinna, den sitter långt ner och gör ont, helst såhär på morgonen... Vi var bjudna på inflyttningsfest igår men avbokade. Jag somnar vid 21-22 varje kväll och vaknar på natten och hostar och hostar så jan kände att jag skulle helt enkelt inte orka

Nästa vecka blir det Stockholm Lördag till Söndag, eller inte Stockholm Stockholm utan några mil utanför. Våra vänner har fått en liten son :) Vi ska och hälsa på dem

Hoppas ni har en trevlig Söndag
Själv har jag nedräkning 12 dagar kvar till Mallorca och 1 veckas semester
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0