Julie & Julia

Jag var med Annica på förhandsvisningen av Julie & Julia igår. Filmen började riktigt bra tycker jag, Julie känner att hon inte avslutar något hon påbörjar. Hon minns när hon en gång för länge sen åt något som var lagat från Julia Childs kokbok och bestämmer sig för att göra alla recept i kokboken på 365 dagar. Hon startar samtidigt en blogg som handlar om det hela. Pararellt får man följa Julia Child och när hon skrev kokboken på 40-talet. Det börjar alltså bra men sen känns det som det bara ska lagas en massa mat och filmen blev ganska seg. Sen kom ett väldigt besviket slut... Tror det var ca 2 timmar - lääänge
 


Kommentarer
Postat av: Camillas dagar

Nej, det låter inte som någonting för mig heller. Jag ser fram emot premiären av "Flickan som lekte med elden" om exakt en vecka. :)

Kram och trevlig helg!

2009-09-11 @ 17:56:07
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Camilla

Camillas dagar: Den ser jag också fram emot!!

2009-09-11 @ 18:59:47
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0