Lite Stockholms shopping

Vi hade en väldigt rolig dag i Stockholm jag och Annica! Men snacka om att jag blev förvånad när jag hade bokat en ombokningsbar biljett med Swebus till kl 16,45 och bestämde mig för att boka om den till kl 18,35 istället och tjejen i andra änden svarar "Nej den är inte ombokningsbar, bara avbokningsbar". Då skulle hon boka av den och sen boka en ny till mig, det skulle bli en extra kostnad på ytterligare ca 60 kr. Alltså jag hade lagt till 22 kr för att kunna boka om den, men det skulle då istället bli totalt 82 kr dyrare... Jag tröttnade och sa att jag hellre behöll min biljett om de hade den policyn!!


Ett par Hex Common från Acne (kämpade på mig ett par i en stl mindre än vanligt)



En grå t-shirt klänning med axelvaddar från Zara



En nätig grå topp från H&M, ser väldigt konstig ut på den här bilden :)

 


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men hittade du toppen! Den har varit slut på samtliga hm jag besökt...

Nästa gång får du ringa så tar vi en fika!

2009-09-05 @ 21:36:02
URL: http://nyheter24.se/mamma24/livsstil
Postat av: Ante

den som har mest prylar när man dör vinner.

2009-09-06 @ 08:08:48
Postat av: Ante

den som har mest prylar när man dör vinner.

2009-09-06 @ 08:08:59
Postat av: Camilla

Kajsa: Ja på Drottninggatan, fast inte i vitt som jag egentligen ville köpa. Ja den här gången blev lite stressig nästa gång fikar vi :)

Ante: Haha, ja då är det väl din familj som vinner :)

2009-09-06 @ 08:42:38
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: syrran Cissi

Vet ej om du hört, men jag fick lägenheten..flyttar 1/12=)

Hade du det trevligt i sthlm då?Jag ska ner på stann u, försöka hitta en höstjacka till herman..måste vara svart eller svart&röd, stränga årder från lilleman=)

2009-09-06 @ 11:38:27
Postat av: Camilla

syrran Cissi: Skoj skoj :)

2009-09-06 @ 16:14:08
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0