Augustifest Fredag

Det är Augustifest här i Norrköping - Avslutningen är idag. Jag ska möta upp ett par kompisar för lite fest och senare utgång. Länge sen jag var ute så det ska bli roligt

Vi började kvällen på Hugos, de har kampanjpris på alla sina hamburgare, 49 kr - Superpris! Vi satt ute och åt, jätte god burgare, måste göras om
Jag drack en ny Xide (ny för mig) Mango/Hibiscus. Den var god men jag älskar hibiscus saft och nån sån smak kände jag inte alls. Men mango är gott det också!



Kalle Baah spelade på Gamla torget, massor med människor som var ute, ganska varmt och ok väder. Vi hade inga problem att gå in på öltältsområdet, sen blev det så många där så de släppte inte in mer. Men när vi skulle gå ut så var det nästan omöjligt pga alla som ville in... Christians lilla kommentar till de som stod ivägen var "om du släpper förbi oss så kanske du får komma in" ;) Funkade perfekt


 


Kommentarer
Postat av: Beata

Lite kul när det händer något i vår stad!

2010-08-21 @ 11:47:21
URL: http://beatas.se
Postat av: Camilla

Beata: Ja absolut!

2010-08-22 @ 18:50:35
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0