De vet redan nu

Ganska tidigt imorgon åker vi till Göteborg - Kissarna har redan förstått att något är i görningen. Så fort väskorna åker fram och vi börjar styra och packa så förändras de. De blir lite på sin vakt och ofta väldigt keliga, Wilma brukar lägga sig lite surt på min väska för att markera att det inte är ok

Men de har det alltid jätte bra hos mina föräldrar så det kommer inte gå någon nöd på dem. Hemma i Skärblacka ligger de i köksfönstret och spanar ut över tomten och gatan. Mycket mer intressant i en villa än i en lägenhet på 5:e våningen


När jag satte mig här vid datorn så kom de och la sig bredvid - Ovanligt med dem så nära varandra, det händer inte allt för ofta - Sötisarna
 

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Cuties;)



Trevlig resa till Gbg:)!



Kram

2010-08-13 @ 08:46:39
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: Camilla

HannahSthlm: Tack!

2010-08-13 @ 10:19:56
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0