En utmaning

Jag hittade en liten utmaning hos Molly - Jag hakar på!

1. Vad är det första du gör när du vaknar på morgonen? 
Stänger av väckarklockan 

2. Vem skulle du ringa om du behövde hjälp att gömma ett lik?
Hihi, enda jag kan svara är att det skulle inte bli Annica

3. Har du någonsin skickat ett kärleksbrev? 
Ja vem har inte det? 

4. Vad har du som bakgrund på din dator? 
Just nu inget

5. Brädspel?
Det var länge sen jag spelade, men visst!

6. Om du var tvungen att välja: kapitalist eller kommunist? 
Kapitalist, Kommunist, Kapitalist, Kommunist... Hoppar 

7. Mest älskade ägodel?
Eftersom jag har köpt dem så blir det Wilma & Skrållan

8. Mest lästa bok/bokserie?
Wallander

Jag säger som  Molly, "Jag utmanar jag alla som vill, törs och vågar, säg gärna till om ni har gjort utmaningen här" 
 

Kommentarer
Postat av: Molly

Kul att du nappade, intressant läsning som alltid =)

2010-08-25 @ 09:18:17
URL: http://mollysmix.blogspot.com
Postat av: Camilla

Molly: Ja det var en bra liten utmaning :9

2010-08-25 @ 19:08:05
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0