Ett par nya


Forsättning på förra inlägget

Det blev ett par nya krukor, den modellen vi hade fanns nog inte kvar längre 

Först var vi på Blomsterlandet - Jag hittade dessa fina ljust beiga krukor med matt yta. Men jag köpte dem inte eftersom jag var säker på att jag hade köpt de andra på Plantagen. Vi åkte dit - De fanns inte, det fanns inte heller några andra krukor jag gillade. Vi åkte hem - Jag ångrade att vi inte åkte tillbaka till Blomsterlandet... Jag tog bilen själv och åkte dit efter nån timme - Strosade runt där lite bland alla fina blommor, synd att vi inte har mer än 3 ROK, alla fönster är fulla (när ska vi hitta ett hus?)

Nu är jag nöjd! Fina krukor i fönstren och växterna köpte vi i Onsdags på Skänningemarknad
 

Kommentarer
Postat av: anna

Vilken vacker växt!

Postat av: Camilla

Anna: Ja de är fina, hoppas nu bara inte katterna biter på dem

2010-08-08 @ 20:03:23
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0