Göteborg #2 Fredag kväll

Lite bilder från Fredags kvällen - Vi tog Älvsnabben till stan och mötte upp ett par scout vänner till Christian


Blus från Whyred och sen har jag svarta byxor till (syns visst inte alls)


Nere vid vattnet i väntan på båten


Jag drack en röd öl som var som en blandning av öl, rödvin och cider - Mums!


Göteborgshjulet by night!

Nu ska vi snart åka hemåt - Bara lite packning först. Jag har som vanligt tagit med mig massor med helt onödiga saker som jag inte alls har använt... Måste skärpa mig lite tills vi ska åka till Alicante, max vikt är max vikt hos Ryanair. I värsta fall får jag väl ta på mig lager på lager om jag inte kan bestämma mig för vad som ska med eller ej :)
 


Kommentarer
Postat av: Käthes Mode / amelia.se

Vad snygg du är!!

2010-08-15 @ 15:48:41
URL: http://blogg.amelia.se/kathe
Postat av: Camilla

Käthes Mode / amelia.se: Tack :)

2010-08-15 @ 17:18:23
URL: http://shopalot.blogg.seg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0